WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Ah... School!

36
0
0
#1
Man computers at school so ing much! Like, you can't do anything on the net, more then half of the sites or just ing blocked, It's just a luck that wtf.com isn't blocked! Damn, thissite.org is blocked, my friend's is blocked, .com is blocked! Purevolume.com isn't blocked, but I can't listen to streaming music! OMFG I this ! Everytime I load a ing page, there is an error message! IT ING !
 

lady victoria

Too old for this shit!
Premium
2,867
48
187
#2
foress_89 said:
Man computers at school so ing much! Like, you can't do anything on the net, more then half of the sites or just ing blocked, It's just a luck that wtf.com isn't blocked! Damn, thissite.org is blocked, my friend's is blocked, .com is blocked! Purevolume.com isn't blocked, but I can't listen to streaming music! OMFG I this ! Everytime I load a ing page, there is an error message! IT ING !

Its a hard life :rolleyes:
 

Iron Newt

Banned - What an Asshat!
82
0
0
#3
I hope this is a flaming forum cause i gotta tell you off. I'm Sorry but it's necessary. First of all, ive gone to about five schools, none of which have a blocking system i havent gotten around. And im not a nerd, which means, YOUR A FAILURE. Plus you obviously cant say fucking or shit or any other fucking shitty curseword. fool. Ok, I'ma be nice too though. First you try going to google and try going to cached websites. Otherwise, almost fool proof, try surfing anonymously. This is a free website you can use. Now, if this doesnt work, then youll have to reply again and it gets really compicated. :thumbsup:
 

Nailbomb

I'm just really nice.
4,475
2,799
332
#4
...Or, you could just realize that the computers at school are for academics, and nothing more. I know it's exciting to change the wallpaper to porn right before you log off, or at least it would have been in 7th grade, but that's not what the school computers are for. You should be glad they haven't blocked every site that isn't about studies and research materials.
 
214
0
0
#5
lol, what a shame, can't play little flash games in school.
delete your cookies or they ban wtf too
 

Darklight

Oppressing your posts...
5,438
95
142
#6
you could always go to one of those cyber cafe's... as long as you dont try a 47 hour halo 2 fest and die...
 
36
0
0
#7
whatever, I just felt like bitching about it, isn't that why this place exists? I'm no noob... I've to navigate anonymously... it's more then just normal security :thumbsdn: its serversided, not clientsided!
 

Billybob

Gimmie Pwnies
929
46
207
#8
woope-fuckin-do!

you're at school for what, 6 or 7 hours? and you're there to do something called "learning". I know it's hard, you knowing everything and all to kee om subject, but you do have a computer at home, right. I hope so if you're posting at 8:30 at night. is it really that hard to not look at porn or listen to internet radio for a few hours?
 
32
16
72
#9
Its pretty easy to get around schools blocks anyway. Sysadmins at school do a shitty job making computers secure. Also wtf I can understand maybe going to a site or two, but streaming music? dont you think a teacher would notice that shit your blaring through the speakers?
 
36
0
0
#10
I'll just bring my cds... he doesn't mind xO he has a folder on the network with 1000 mp3 but hey all sux.