Answer Me This

Status
Not open for further replies.

ferengi

Yay fire!
2,088
2
202
I got a better one.

If a n00b wanders into WTF.com and makes a crap first post like this, in the only forum designated for flaming, should the veteran members tear him a new asshole?
 

Awaken

God
5,711
1,194
257
ferengi74656 said:
I got a better one.

If a n00b wanders into WTF.com and makes a crap first post like this, in the only forum designated for flaming, should the veteran members tear him a new asshole?
Answer yes.

BEANER BOY:

By the time we're done with you, yes, it will be able to.
 

Nymphchick

Fack Aff!
3,050
0
0
if a tree falls in the woods, does it make a noise?
all n00bs make dumb threads their first time out. give the boy a break, lets see what hes got ;)
 

bnccoder

Postaholic
2,479
0
36
ferengi74656 said:
I got a better one.

If a n00b wanders into WTF.com and makes a crap first post like this, in the only forum designated for flaming, should the veteran members tear him a new asshole?

Go for it.
 

MaxPower

Sweep the leg
Staff
17,297
7,910
637
BEANER BOY said:
if a blind man shots a gun aimlesly and kills some one, should he be charged with murder :confused:
If I shoot my load in your mouth but I don't warn you first, do you still taste the saltyness?


he could be charged with manslaughter, Wreckless indifference, and a host of other charges.
 

Awaken

God
5,711
1,194
257
MaxPower said:
If I shoot my load in your mouth but I don't warn you first, do you still taste the saltyness?


he could be charged with manslaughter, Wreckless indifference, and a host of other charges.
Why don't you try it out so we can get the answer?
 

BEANER BOY

Flame Bait
7
0
0
shit, thanks

thanks for the back up. and the answer to the tree question yes it will make a sound , the sound is...SHIT!and to awaken yes in the end we'll see if it will fit, because you'll be the one reaseving. so bend down, get ready, this is going to hurt. :thumbsup:
 

Awaken

God
5,711
1,194
257
BEANER BOY said:
thanks for the back up. and the answer to the tree question yes it will make a sound , the sound is...SHIT!and to awaken yes in the end we'll see if it will fit, because you'll be the one reaseving. so bend down, get ready, this is going to hurt. :thumbsup:
HAH! Nice spelling, btw!

Are YOU challenging ME?!

HAHAHAHHAHA!!!

Unfortunately, I'm leaving soon.

Now if you have something worthy to say, do it soon, boy.
 

Nymphchick

Fack Aff!
3,050
0
0
lol beaner! you a brave funny boy. for a n00b your not bad, but just watch who you try to flame. i am nice when i like but i am a real bitch when you threaten my boy.
 

Descent

Hella Constipated
7,685
149
157

This is possibly my best image macro ever...
 

stevenw003

Hoodrat
15
0
0
clearly he would be charged with murder... it would not be first degree because it is unintentional... they would call it 2nd degree
 

Awaken

God
5,711
1,194
257
stevenw003 said:
clearly he would be charged with murder... it would not be first degree because it is unintentional... they would call it 2nd degree
"Murder: Second degree

Second-degree murder is ordinarily defined as 1) an intentional killing that is not premeditated or planned, nor committed in a reasonable "heat of passion" or 2) a killing caused by dangerous conduct and the offender's obvious lack of concern for human life. Second-degree murder may best be viewed as the middle ground between first-degree murder and voluntary manslaughter.

For example, Dan comes home to find his wife in bed with Victor. At a stoplight the next day, Dan sees Victor riding in the passenger seat of a nearby car. Dan pulls out a gun and fires three shots into the car, missing Victor but killing the driver of the car."

http://criminal.findlaw.com/crimes/a-z/murder_second_degree.html
 

BEANER BOY

Flame Bait
7
0
0
kickass

i've heard of you awaken. both good and bad. AND THE ANSWER TO MY QUESTION IS...WHAT THE FUCK IS A BLIND MAN DOING WITH A GUN
 

Awaken

God
5,711
1,194
257
BEANER BOY said:
i've heard of you awaken. both good and bad. AND THE ANSWER TO MY QUESTION IS...WHAT THE FUCK IS A BLIND MAN DOING WITH A GUN
And the answer to ferengi's question is:

WHAT THE FUCK ARE YOU DOING WITH THE INTERNET?!
 

ferengi

Yay fire!
2,088
2
202
BEANER BOY said:
i've heard of you awaken. both good and bad. AND THE ANSWER TO MY QUESTION IS...WHAT THE FUCK IS A BLIND MAN DOING WITH A GUN
Yes, because we all know that the visually impaired are completely unable to procure weapons of any type if they are so inclined :rolleyes:

Awaken said:
And the answer to ferengi's question is:

WHAT THE FUCK ARE YOU DOING WITH THE INTERNET?!
 

fish sticks

Tenderony
195
0
0
sorry man

what if a banned member (three times)

makes a new account and states my real name should i
A)allow it
B)get him banned

answer b!
:mfinger: :mfinger: :mfinger: :mfinger: :mfinger: :mfinger: i hate you beanerboy
 

BEANER BOY

Flame Bait
7
0
0
Dude Come On Liten Up

It's A Joke And What Am I Doing With The Internet? Most Of The Time Looking At Porn And Finding Recipes For Funnal Cake
 
Status
Not open for further replies.