WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Are we assholes or not?

87
0
0
#1
Ok, so yesterday i was pissed and bored so i got together with my friends and we had some beers and alittle vodka. While we were getting drunk news came up that some bitch cheated on our friend and really put him down by getting a new bf. So we gather up and walked to Jered's house to see how hes doing. We were terrified by how he looked. Had a black eye, he even cried and couldnt speak (well he could but what came out of his mouth didnt make much sense, he is one of those emotional types). We still pulled out of him what happened. He and his ex were at the party and then some shit started, like some guy strated to hit on her and she gave him a bj. Next thing we know Jereds got a black eye and feels like shit. We didnt gave it too much thought and went straight for that party which was at somebodies house. At first we decided to talk the bitch into apologizing but me and the guys i was with arent exactly the people you want to be around with when were drunk. So we broke into that house and started an onslaught. Guy that opnened the door got slammed by the door and generally got scared and was gasping in the corner for the whole time. Others were like WTF??!!! After some bone breaking everyone started to jump out of windows and running away. There was no real resistence to speak of, some people were rolling on floor laughing their laungs out and overall most people there were drugged out and werent good for any fighting. We found the bitch in separate room naked, fucking with some guy lol. So guess what we did. Took her into street with no clothes on :cool: ...... right.... and stuffed her into a wide garbage bin head down and she couldnt get out lol :p . I dunno what they did with that guy lol, probably beat him. Anyway that is one cool night i had that i will remember. Later Jered called us assholes, we were threatened that theyll call police but it seems like they wont due to all the weed and what not they had. Also he called his ex after we left his house and warned her that were coming. Now that really confused me, did we over reacted? Should i feel shame? Is it Jered's low self esteem that allows other to treat him like shit and when his friends back up for him he turns his back on them. I dont or is it me that is the problem. Some people would ahev just calmed him down and said that everythying is going to be ok and never actually did anything.
 

Bitch

Evil Fluffy says: I PEE IN YOUR SHOES!
Premium
2,755
934
357
#2
Probably would have been better for your friend to just let it go and just stay away from the cheating gf. He was probably more upset that she was cheating again and just was upset to have been there to see it again. He obviously had feeling for her still (doesn't mean he wants her back but feelings don't just go away just because a heart is broken) so seeing her "trashed" was not something he really cared to see. You did over-react but your wanting to protect your friend's feelings was intentionally good. Your beef was with her and the jerk she cheated on and it seemed you took it out on anyone there. Not that she or the jerk should have gotten beat but you still took it out on anyone around which was unfair. Maybe just avoid the parties she's at from now on and things will cool down. ;)
 

Bibas

That's Illogical.
275
0
0
#3
Well, i guess you actually did over reacted, but, hey - you're intentions were pure...i mean, they were...uh...well, you made a "pay back" for your bud, you did it for him.
Though in my opinion, you should wait, and see what'll your friend do. If he would ask you to do that, then it would be ok.
But you did it, NOT asking him for permision, aye ? And fuck, it was his gf, and it was his problem, and he should deciede what to do with it.
Even thou his gf turned out to be a rag, he still may "love" her, and he propably didn't want anything bad to happen to her.
'Tis all...
 

Easty

Click click boom
5,564
8
68
#4
yeah, you probably overreacted just a little. but in the end, people got what they deserved. damn, what a bitch. :thumbsdn:

trash can eh? i wouldn't have laid a finger on her. im not the abusive type to our female counterparts. (pun intended) :cool:
 
87
0
0
#5
When we talked to him he acted like his mother died or something like that, talking to him was pointless. And it wasnt everything up to me, theres 3 other guys. Well he called me yes, told me that we should have done nothing and we actually made him look worse in front of everyone like he cant take care of himself n stuff. He really was put down at this party, i dont want to talk about what happened to him there but everyone deserved what theyve got from us. To confess my intentions were not actually to protect him, just wanted to start a fight with some bitches.
 
20
0
0
#6
Sounds like something I would think about doing, then realize that it would never happen. Congradulations, you are awsome. From one fellow idiot to another, :thumbsup: . I don't care what they say, that's what friends are for. When it cools down this will deffinately be something to laugh about when your old.
 

username

Fresh Meat
1
0
0
#7
asshole

[Spoken]
Folks, I'd like to sing a song about the American Dream. About me. About you. The way our American hearts beat down in the bottom of our chests. About the special feeling we get in the cockles of our hearts, maybe below the cockles, maybe in the sub-cockle area. Maybe in the liver. Maybe in the kidneys. Maybe even in the colon, we don't know.

I'm just a regular Joe with a regular job
I'm your average white suburbanite slob
I like football and porno and books about war
I've got an average house with a nic hardwood floor
My wife and my job, my kids and my car
My feet on my table, and a cuban cigar

But sometimes that just ain't enough to keep a man like me interested
(Oh no) No Way (Uh-uh)
No, I've gotta go out and have fun
At someone else's expense
(Oh yeah) Yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah

I drive really slow in the ultrafast lane
While people behind me are going insane

I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's an asshole, such an asshole)

I use public toilets and piss on the seat
I walk around in the summertime saying, "How about this heat?"

I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's the world's biggest asshole)

Sometimes I park in handicapped spaces
While handicapped people make handicapped faces

I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's a real fucking asshole)

Maybe I shouldn't be singing this song
Ranting and raving and carrying on
Maybe they're right when they tell me I'm wrong

Naaaah!

I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's the world's biggest asshole)

[Spoken]
You know what I'm gonna do? I'm gonna get myself a 1967 Cadillac El Dorado convertible, hot pink with whaleskin hub caps and all leather cow interior and big brown baby seal eyes for headlights, yeah! And I'm gonna drive around in that baby at 115mph getting one mile per gallon, sucking down quarter pounder cheese burgers from McDonald's in the old-fashioned non-biodegradable styrofoam containers and when I'm done sucking down those grease ball burgers, I'm gonna wipe my mouth with the American flag and then I'm gonna toss the styrofoam container right out the side and there ain't a God damned thing anybody can do about it. YOu know why? Because we got the bombs, that's why.

[Spoken]
Two words. Nuclear fucking weapons, okay?! Russia, Germany, Romania - they can have all the Democracy they want. They can have a big democracy cake-walk right through the middle of Tiananmen square and it won't make a lick of difference because we've got the bombs, okay?! John Wayne's not dead - he's frozen. And as soon as we find the cure for cancer we're gonna thaw out the duke and he's gonna be pretty pissed off. You know why? Have you ever taken a cold shower? Well multiple that by 15-million times, that's how pissed off the Duke's gonna be. I'm gonna get the Duke and John Cassavetes...
(Hey)
and Lee Marvin
(Hey)
and Sam Pekinpah
(Hey)
And a case of Whiskey and drive down to Texas...
(Hey, you know you really are an asshole)
Why don't you just shut-up and sing the song pal!

I'm an asshole (He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole (He's the world's biggest asshole)

A-S-S-H-O-L-E Everybody! A-S-S-H-O-L-E

[Barking]
Arf Arf Arf Arf Arf Arf Arf
Fung achng tum a fung tum a fling chum
Oooh Oooh

[Spoken]
I'm an asshole and proud of it!
 
#8
Assuming that this REALLY DID HAPPEN, NO you did not overreact. Please, that Bitch got what she deserved. I cant stand when people do this and hurt others on purpose, thats got to be one of the worst things. Purposly hurting some one. She was whoring her self for everyone just to hurt her man. giving a BJ, fucking someone else, that shit aint right. You did the right thing man, you TOOK OUT THE FUCKING TRASH!!!! A-M-E-N!!!!!