WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Diesel - The Elitist Audiophile *STORY+RANT*

Status
Not open for further replies.

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#1
Before I start this, let me say that i like you a lot.

But shit, not all of us can afford $6000 speakers, a $1200 amp, and a $800 reciever!

Dude, telling someone who has $300 worth of VERY GOOD equipment to trade up to $10,000 worth of HOLY SHIT equipment is illogical.

Especially when they make GOOD decisions on balancing their budget, with Paradigm Atom Speakers, a fairly decent middle-end consumer Pioneer reciever, and a Turtle Beach Santa Cruz sound card, to enjoy their $300 they've invested over the years.

FYI, I ran these speakers out of a Technics reciever from '84 that had an ANALOG TUNER and THREE INPUTS, and my father AND his audiophile friends were still amazed.

Verbatim:

Holy shit! Those things are running off of nothing!

Sorry, I don't spend $8000 on Amazon cables.

TEH STORY:

It was a cold, dark afternoon. AudioVisions front sign glowed in front of Descent.

"Shiiiit! I can't wait to pick up my Rotel *Smiles*"

He walks into the store, to find somebody named Dan.

"So Dan, what'll it be?"

"Okay. I just won all this money on The Interwebnetsuperinformationcountrydriveway, and I'm gonna go on a spree."

"WOW! That's a $8000 Rotel preamp! Sold!"

"HOLY SHIT! LOL OMG! $10,000 Theils! SOLD!"

"WHOA! A $1350 Denon SACD/DVD/CD/Porno box thing! Sold!"

"LOL. Turntable. $5000. Sold!"

"WHOA! I'm a kid in a candy store! Are those $800 Grado headphones?"

"I'll take it all! Oh, and $150,000 worth of Amazon speaker cable!"

"Holy shit, Dan!"

"Call me Diesel!"



At this point, our hero walks in, and picks up his "lowly" $600 Rotel.

"James! Nice pick, man! You'll love that thing, it's great!" The owner replied.

"Thanks! I did my homework."

"YOU ALL SUCK! MY TURNTABLE IS SUSPENDED IN WATER!!11one! WITH A PUMP!"

"Jesus, Dan. You said my $900 setup sucks, so let's have a face off!"

"The owners shall decide."

The next day, equipment is lugged in from all-around!

"Okay! Mine is hooked up! Toshiba DVD/CD player, Rotel reciever, some $30 speaker cables, and last, but not least, two Paradigm Atoms!"

"LOL! My setup..."

One half hour later...

"Okay! *PANT* *PANT* *PANT* As a control, let's play this digital recording of Beethoven's 2nd Symphony."

"Okay. It's on!"

Descent's tiny, but powerful setup rocks the "high-end" room, which of course has no windows.

"Nice, James! Okay Dan, you go!"

"Just one second..."

Two hours, and one graphic EQ later...

"Ready!"

Wow. Diesel's setup sounds superior, but only by a mere 300%.

But that 300% came with a $150,000 price tag.

So, who's the better consumer? Listen, Diesel, being an audiophile is easy. Being a OCDAudioPhile is hard. You're the latter.

My setup sounds great, and it's been confirmed. We can't all afford tube amps and shit, that's just elitist.
 

gehtfuct

HuGE
Staff
9,302
744
387
#2
Pretty soon you two will start to grow hair in funny places,and begin to think about girls.


WTF?!
 

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#3
GehtFuct said:
Pretty soon you two will start to grow hair in funny places,and begin to think about girls.


WTF?!
Naw, that's Diesel. I could easily get laid today, I just choose not to. I don't want her to be my first fuck.

But then again, she's bi :upto:.
 

gehtfuct

HuGE
Staff
9,302
744
387
#5
Descent said:
Naw, that's Diesel. I could easily get laid today, I just choose not to. I don't want her to be my first fuck.

But then again, she's bi :upto:.
Diesel is bi? As in Diesel Dyke?
BRB....

*gehtfuct rushes on over to Aliensoup.com for a quick date*
 

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#6
JNG said:
seriousbusiness.jpg
There's a little site called 4Chan, you can pick up new forum images there!

Just look out for Goatses and shit.
 

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#8
LMFAO! I have no sister.

Hell, I have no cousins either. I got 2nd and 3rd cousins, though.
 

Diesel

Clitpickle
75
0
0
#14
Wow... someone sure likes the sound of their own voice.

a) I'm not your typical WTF user, so I'm not going to fall into your little immature game.
b) You know NOTHING about me, how I spend my money, or my audio setup. Considering that this thread, much like everything else you like to post about, has little to no basis of merit. You talk with no understanding of what you're talking about, and it's clear to everyone who reads what you say.
c) It's really easy to attack the guy on top, but you're not going to do much damage when you're holding the short end of the stick.

You really have nothing to go on, and I really have no need to respond to personal attacks that are without merit. If you didn't talk out your ass all the time, people would stop calling you a retard. If you don't like being called a retard. stop saying retarded shit all the time.

Grow up. Get a clue.
When you're ready to start using the big boy voice, I'll be happy to respond to you in a likewise respectful manner. Until then, you're just lumped in the shit pile with the other immature teenage 'net fucktards.

Hope you like the company. Looks like you'll be among them for a while.
 

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#15
Oh mah God...

Diesel, this story has about 3% seriousness to it.

Man, you really need to learn how WTF.COM works. Every story like this we make isn't serious, we just bullshit.

Read "Descent's Colonics and Computer Repair" to see what I mean.
 

BrIONwoshMunky

EVERYBODY LOVE EVERYBODY!
Staff
9,655
1,302
387
#16
Descent said:
Oh mah God...

Diesel, this story has about 3% seriousness to it.

Man, you really need to learn how WTF.COM works. Every story like this we make isn't serious, we just bullshit.

Read "Descent's Colonics and Computer Repair" to see what I mean.


Diesel, I dunno what Descent is trying to pull, but my stories are 100% true.

They are actual factual recounts given to by either the main character or other really good sources and stuff.
 

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#17
Teehee. Your factual stories are put in imaginary scenarios, like mine.

When did I ever assfuck Mrs. Kuntz?
 

BrIONwoshMunky

EVERYBODY LOVE EVERYBODY!
Staff
9,655
1,302
387
#18
How in the hell am I supposed to know?

Johnny's mom told that story to me because she doesn't know how to type or use a computer.
 

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#19
You mean Johnny.

I'm gonna go take a cruise along the Interwebnetzhighway in a stolen Jeep Cherokee. BBL.
 

Diesel

Clitpickle
75
0
0
#20
You really need to read a) again.
When you finish reading it, stop think about it. If you need to read it still again, do so.

Get back to me when it sinks in.
 
Status
Not open for further replies.