WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Don't touch my Thunderbirds!!

Shurikane

Raging Hermaphrodite
250
0
0
#1
I think we've just given bin Laden another reason to bomb us here. We have officially produced the worst remake in computer history.

The original Thunderbirds series was a cult. It was made with moving little guys on strings, you saw the strings, it was a bunch of tiny ships, and everything looked somewhat ugly, but it fit. The plots were sweet, the machines looked nice, and the concept was new and realistic in a sense.

Now this.

Thunderbird #1 is flown by A FUCKING KID! Thunderbird #2 is flown by A FUCKING KID! Thunderbird #3 is flown by A FUCKING KID! Thunderbird #4 is flown by A FUCKING KID! Thunderbird #5 is flown by A FUCKING KID! There's even one of those kids who isn't even legal age to get a pilot's license! HE LOOKS LIKE A BABY CLONE OF HARRY POTTER FOR FUCK'S SAKE!!! Ed Wood must be doing jumping jacks in his grave right now! Finally someone managed to bet the mediocrity of his shit!!!

Just the previews turn me off. I ain't going to see a movie. If you are going to see it, you are a kid aged 10 to 14, who likes to play with plastic toys and who has trouble attempting to get the attention of the cute little girl you desperately want to fuck. Bye-bye.
 

MaxPower

You're my number two
Staff
16,959
8,160
487
#2
I agree. I'm not a thunderbirds fanatic, but I do get a kick out of watching it on TechTV, and I watched it as a kid.
Hollywood is full of nothing but out of touch with What The Fuck is going on; douchebags.
 

Descent

Hella Constipated
7,686
165
157
#3
(Rolls on floor laughing)

Ed Wood! Plan 9 From Outer Space! God damn that movie was bad...so bad, it's entertaining.

Nothing could stop them...not even the furious fighter jets!
 

skylinec

Somewhere in the Between
3,192
0
36
#4
the man is turning a good show into a kids movie.............they could have at least kept the puppets
 

morelos

lexicon incognito
1,952
0
0
#5
shurikane said:
There's even one of those kids who isn't even legal age to get a pilot's license!
:bs:

there is no age minimum for a pilot's license. there is a stipulation that young enough pilots have co-pilots, however.

the "ORIGINAL" 'thunderbird' was a navajo design in four shades of brown, red, and white.

the modern-day "ORIGINAL" 'thunderbird' was a two-seater hardtop roadster made by ford.

~ dan ~

original my ass.
 

MaxPower

You're my number two
Staff
16,959
8,160
487
#7
Skyline-Cobra said:
the man is turning a good show into a kids movie.............they could have at least kept the puppets
**sticking my shank in a tube sock**
I got yer puppet right here!
LOL
 

_Kitana_

Angel of Death
4,674
46
0
#8
no clue what the fuck you are even talking about........


other then its a car made by ford

lol
 

magnolia

Postaholic
4,093
61
112
#9
then why did u post? sorry, just a little annoyed.
 

Shurikane

Raging Hermaphrodite
250
0
0
#10
morelos said:
there is no age minimum for a pilot's license. there is a stipulation that young enough pilots have co-pilots, however.
As far as I had learned, a kid of basically any age (though I think the policy is 14 years old minimum) can fly providing there is a flight instructor on board. You must be at least 16 to go solo. So right off the bat, anyone piloting alone must be at least 16 years of age.
 

morelos

lexicon incognito
1,952
0
0
#13
kitana said:
Hahaha thanx max sad part is i still have no clue never seen/heard of it before. However looks like it came out of like the 70's time frame. Am I wrong or right on this?
nope.

born in 1955 as a two-seater hardtop roadster, revised into a land yacht in 1958, and discontinued in the 1980s, it was finally resurrected in the 2002 model year as a tribute to the orignial 1955-1957 style, with port-hole windows and all.

~ dan ~

ps - sorry if anything is spelled wrong; i'm drunk and trying to do homework :D
 

Invalid

Clitpickle
92
0
0
#14
I've got no idea about the original thunderbirds or whatever you speak of but this new one looks like a fucking kids movie anyway, why would you want to see it? The previews alone make it look like the lamest movie I've seen a preview for in a while. Catwoman is number 2, for some reason catwoman just looks fucking stupid.

It looks like a different version of the power rangers "omg gotta rescue people!!" lame!

That's just my 2 cents, I may be way off base since I've only seen the retarded previews. I can tell you this though, I will never pay to see it. Infact I wish I didn't pay to see the bourne supremacy on a completely unrelated subject. The preview has almost nothing to do with the actual plot. fucking previews! fuck'em all!
 

skylinec

Somewhere in the Between
3,192
0
36
#15
Puppets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

is anyone but me mad that there are no puppets in the movie
 

Shurikane

Raging Hermaphrodite
250
0
0
#16
Me. The puppets were the charm of the show. Hell, they were its trademark!!