Feelin' like a pimp?

Icarus

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
6,775
274
452
I'm sure everybody's heard Jay-Z's song "Dirt off ya shoulder". Well, this thread is (kind of) about that.

So, if you're feelin' like a pimp, go ahead, brush ya shoulda off. But, remember to take a pic while you're doing it!

Mine:



Yes, I did just get a digital camera. No, this is not a coincidence.

And remember, ladies is pimps too (so don't be discouraged). C'mon, brush ya shouldas off.

(Note: Anybody who finds this thread stupid is correct. Do it anyways.)
 

Zickddot

Banned - What an Asshat!
1,433
0
0
eh its at my dads house ill do it tomorow, argh damnit im grounded from my comp tho WHAT IS A PIMP TO DO!
 

Icarus

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
6,775
274
452
Keep your pimp hand strong, smack your dad a good one, and brush ya shoulda off?
 

Icarus

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
6,775
274
452
Thanks for the rep, but Max, you didn't post your picture of brushin' your shoulder off... :)
 

Zickddot

Banned - What an Asshat!
1,433
0
0
lol yes, its got a picture of....uhhhhh uhhhh uhhhh YO MAMA YO MAMA YO MAMA ohhhhh, u got burnt, i can hear you sizzling
 

Zickddot

Banned - What an Asshat!
1,433
0
0
i could get on national news PRETTY DAMN QUICKLY, im gonna surprise you but, heres a clue, monkeys, gay rites groups, and zombie republicans....thinking no connection at all? well your wrong....
 

Icarus

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
6,775
274
452
Let's not thread hijack... we need more pictures of people brushin' their shouldas off.

We've only got two so far...
 

NaughtyGirl21

Formally Cuddles
2,197
0
0
I would but I don't have my cam with me...hehe, you might drewl if you saw me anyways, a sexy blond bitch brushing her sholder off...hahaha...lol...Let me stop. When I get my cam, i send on tomorrow