WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

For all of the potheads out there....

Are you gonna party this 4.20?


  • Total voters
    10
10,772
55
253
#1
If any of you out there are smokers, then smoke it up!

It's 4.20, celebrate!

So, go ahead and post what you will be doing, or what you did this 4.20.


(Thanks Brainwash, for the reminder.)



This 4.20, I'm probably just gonna watch the kids, have a few beers if possible, and smoke a blunt before midnight. Fairly uneventful. What about you little punks out there?


Just for kicks - A poll!
 

Smoke

Banned - What an Asshat!
2,583
0
0
#2
I'ma be smoking it up, alone.
Cuz friends are dicks.
 
10,772
55
253
#3
Smoke said:
I'ma be smoking it up, alone.
Cuz friends are dicks.

Yeah I saw your thread in the "Detested". Don't fret it!


At least tommorow, you'll have one friend. Mary Jane. :thumbsup:
 

Smoke

Banned - What an Asshat!
2,583
0
0
#5
HavokChylde said:
Yeah I saw your thread in the "Detested". Don't fret it!


At least tommorow, you'll have one friend. Mary Jane. :thumbsup:
Well, thats for sure.
Some white widow shit too. :thumbsup:
 
10,772
55
253
#6
Just the ol Schwiggity tommorow, but it's still decent. Maybe someone will stop by, to smoke out ol Havok. Ya never know.


And Junglizm - The pic is splendidly fitting. ;)
 

Smoke

Banned - What an Asshat!
2,583
0
0
#7
You should get some danky dank, screw that beaster/swag stuff :p
 
7,261
1,340
218
#8
You damn straight, I'm gonna be smokin'! What the hell kind of question is that?
 

MaxPower

You're my number two
Staff
16,850
3,349
487
#9
I'm a grown-up. I'll be working, and going to a dinner meeting after work. ;)
 

bigck3000

The Iron Lung
1,684
1
0
#10
No smokey smoke for me today....I'm hosting a dinner meeting.

Actually I've got a Hippo assload of finals and papers to write....So hit it once for me. :happysad:


I'll be making up for it on my b-day though....which just happens to coincide with the day my buddy is getting off of probation

Can you say '1/4 blunt'? how about 'double phillie'?

:cool:
 

Lost86

i give up!11 /wrists
216
1
78
#11
I'll be smoking with my fiance and possibly be drinking some Gin. Nothing special.
 
10,772
55
253
#12
bigck3000 said:
Actually I've got a Hippo assload of finals and papers to write....So hit it once for me. :happysad:

Of course.


Done.
 

dustinzgirl

Banned - What an Asshat!
26,094
178
0
#13
My thoughts on this is that there is a very large difference between using illegal drugs for recreation on a rare basis and using them daily.

If you can not control it, seek help.

Otherwise, its all good.

And on a lighter note, I think blunts taste better cherry flavored.
 

Smoke

Banned - What an Asshat!
2,583
0
0
#14
dustinzgirl said:
And on a lighter note, I think blunts taste better cherry flavored.
Cherry Vanilla? Thats shits good, or blueberry burst, or grape-a-licious.
Yum ~
 
10,772
55
253
#15
Blueberry Burst is the shit!

I'm getting a Cherry-Mint Blunt wrap from Planet K, today. That's my flavor for this 4/20, next year it'll be something else.
 

RageAgainst

Chaotic Neutral
7,540
506
257
#16
I hate smoking weed if I have something to do the next day, like school or work, cause then I don't wanna leave my bed or do anything at all.

I have school tomorrow, so no smokin. Weed is oldschool to me anyways.
 
565
0
0
#17
I had to work today, but I might smoke a blunt on Friday