WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

horny people chat

lola

Banned - What an Asshat!
56
0
0
#1
its me the slut of this site so lets get it on ;)
 

GottaHurt

Sexual Deviant
1,591
1
0
#2
lola said:
its me the slut of this site so lets get it on ;)
A woman who knows her place, I'm liking you more and more.....

You don't walk like a woman and talk like a man do you?
 

ron

Buster of Asses
963
0
0
#3
GottaHurt said:
A woman who knows her place, I'm liking you more and more.....

You don't walk like a woman and talk like a man do you?
Watch out for the boys who look like girls...
 

Broken

Member smoked too much weed!
3,886
0
0
#4
GottaHurt said:
A woman who knows her place, I'm liking you more and more.....

You don't walk like a woman and talk like a man do you?
GH you are retarded!... this has to be a 12-13 yr old little boy.. Calm down Mr. Jackson.
 

lola

Banned - What an Asshat!
56
0
0
#5
lol

I like boyz and girlz so now that this shit is started lets have it whats your fanisiy
 

GottaHurt

Sexual Deviant
1,591
1
0
#6
Broken said:
GH you are retarded!... this has to be a 12-13 yr old little boy.. Calm down Mr. Jackson.
Nah, she's just an 18 y/o little hottie with a strong libido and no one to stroke her little kitty, besides, she could end up in my summer intern program.... :p ....lmfao....
 

lola

Banned - What an Asshat!
56
0
0
#7
ok

that sounds cool kinda
 

The_DEAL

FAILING @FAILING!
2,301
55
112
#8
lola said:
I like boyz and girlz so now that this shit is started lets have it whats your fanisiy
you me a bottle of jack and the sunset
 

Broken

Member smoked too much weed!
3,886
0
0
#9
GottaHurt said:
Nah, she's just an 18 y/o little hottie with a strong libido and no one to stroke her little kitty, besides, she could end up in my summer intern program.... :p ....lmfao....
OMFG!!! You fucking kill me man!! I literally Laughed out loud... OK, man whatever it takes to get you by!..
 

lola

Banned - What an Asshat!
56
0
0
#10
lol

I love all you horny people but im not so horny anymore somone needs to fix that
 

GottaHurt

Sexual Deviant
1,591
1
0
#11
Broken said:
OMFG!!! You fucking kill me man!! I literally Laughed out loud... OK, man whatever it takes to get you by!..
Some guys are into "one life, one wife", me, I'm into that box of chocolates...
 

lola

Banned - What an Asshat!
56
0
0
#12
lol

I like chocolates
 

Broken

Member smoked too much weed!
3,886
0
0
#13
lola said:
I love all you horny people but im not so horny anymore somone needs to fix that
Duracell. There I tried.
 

lola

Banned - What an Asshat!
56
0
0
#14
lol

lol yes I'm blond and no I don't get it
 

GottaHurt

Sexual Deviant
1,591
1
0
#15
lola said:
lol yes I'm blond and no I don't get it
He meant Energizer, as in the bunny that keeps going and going and going...
 

The_DEAL

FAILING @FAILING!
2,301
55
112
#16
GottaHurt said:
He meant Energizer, as in the bunny that keeps going and going and going...
IM THINKING EVERREADY
 

lola

Banned - What an Asshat!
56
0
0
#17
lol

ya but that still don't make me hot
 

The_DEAL

FAILING @FAILING!
2,301
55
112
#18
lola said:
ya but that still don't make me hot
I'm giveing you passionate kisses all over your inner thigh

hows that work for ya
 
1,102
2
202
#19
youknowthedeal said:
I'm giveing you passionate kisses all over your inner thigh

hows that work for ya

girls generally appreciate it when you remove your chew before planting kisses all over their legs. Well, that and having permission.
 

The_DEAL

FAILING @FAILING!
2,301
55
112
#20
badassmtbiker said:
girls generally appreciate it when you remove your chew before planting kisses all over their legs. Well, that and having permission.
oh well broken and gh chased her off