WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

I like those girls

Status
Not open for further replies.

Maximvs

Vescere bracis meis!
78
0
6
MrNewbie said:
du vet vi borde snacka svenska hela tiden hahaha, det vore bäst så.. Dom e horor hela bunten :thumbsdn:
Jess, det borde vi göra, då kan vi snacka vad skit som helst :lol:
 

YUCK FOU!!!

Critical Update Notification Tool.
Premium
6,592
2,169
337
MrNewbie said:
wow shut the fuck up, that you even excist makes me feel pitty for you :thumbsdn:
dont dickhead you know you time is limited. youll be voted out by other stooges just like you did to for_starters

asshole
 

Bullshyt

Devil Without A Cause
2,561
0
0
Personally, I think it is okay for some people to start speaking in English from time to time.
 

dustinzgirl

Banned - What an Asshat!
26,094
183
0
Fucking people think they are sooooo cool because they are not speaking engish. this is an american speaking thread, and in true american style, I just have to say

Fuck Off And Die Dickheads!
 

MrNewbie

Me Vs. WTF.com
1,669
63
112
wow yuck fou, stop getting offended so easily, its just on the internet...

someone is going to hang himself if he dies on cs (yuck fou)

Cheers
 

YUCK FOU!!!

Critical Update Notification Tool.
Premium
6,592
2,169
337
MrNewbie said:
wow yuck fou, stop getting offended so easily, its just on the internet...

someone is going to hang himself if he dies on cs (yuck fou)

Cheers
oh yer suuuuure im the one whos going to hang myself. like i said get a life and stop playing counterstrike you dickheadtrust me im not getting offended. it was a joke okay i know no one jokes around with you so your the one whos taking offence.
 
Status
Not open for further replies.