WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Infected hair folicle

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#1
It's on my penis. It hurts like a bitch, and it's right on my shaft.

What can I do to fix this little monster?
 

skylinec

Somewhere in the Between
3,192
0
36
#3
Descent said:
It's on my penis. It hurts like a bitch, and it's right on my shaft.

What can I do to fix this little monster?
Burn it off by getting rug burn and scabs on your dick again.
 

skylinec

Somewhere in the Between
3,192
0
36
#5
FUCKORBEFUCKED said:
Just cut the whole damn thing off. :sword:
You're teling him to cut off his dick?
 

dustinzgirl

Banned - What an Asshat!
26,094
178
0
#6
yeah, descent, i think your penis is cursed. better to be rid of the thing.
 

bigck3000

The Iron Lung
1,684
1
0
#7
DUDE!....your just a little dirty kid.....and why do you have hair on the shaft of your penis.....thats like some un-evolved shit. :(
 

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#8
Oh my god...Dude, it's on the very botton of the shaft, near the sack, where everyone has hair. It goes down to the sack when I get erect.

Then again, I got "The Hairy Jew Gene" that rides around in my family, so that may play a role too.

Also, I find some of your replies more disgusting than what I posted, by the way. Cut off the folicle? UGH!
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
#9
dude pluck it out........and shave or atleast trim down there......many guys/girls who ever u into will appreciate....remember no1 likes nature's very own floss
 

T.M.C.com m8

Fukkin Legend.com m8
17
0
0
#10
Descent said:
It's on my penis. It hurts like a bitch, and it's right on my shaft.

What can I do to fix this little monster?
Fuck...I don't know, break out the cheese grader.
 

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#11
M8 said:
Fuck...I don't know, break out the cheese grade
HAHAHAHAHA! Jesus fucking Christ!

I'm repping you for that one.
 

Captain 151

Seeped in a dry Merlot
4,261
4
0
#12
Every post from Descent: :blahblah: :blahblah: :blahblah: something about his penis :blahblah: :blahblah: :blahblah: .
 

skylinec

Somewhere in the Between
3,192
0
36
#13
tbsrk said:
Every post from Descent: :blahblah: :blahblah: :blahblah: something about his penis :blahblah: :blahblah: :blahblah: .
You notice this now. Stager feeds off of Penis jokes.
 

magnolia

Postaholic
4,093
59
112
#14
Dude, take out the tweasers and pluck the hair out. It'll hurt, but then the hair will grow back normally. I do it when I shave down there and get ingrown hairs. Trust me, it works.
 

Icarus

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
6,775
248
118
#17
Put some hyrogen peroxide on it. Damn.
 

Descent

Hella Constipated
7,686
109
157
#18
Icky said:
Put some hyrogen peroxide on it. Damn.
Yeah, I was thinking of that, but this being "The Organ" and all, I would suspect it would be painful.

I'm gonna go get some Neosporin, but I'm 99.9% sure we ran out.
 

Icarus

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
6,775
248
118
#19
Do you want it infected, or do you want it to sting a little bit and be fine?

Hydrogen Peroxide doesn't hurt anyways.
 

Zickddot

Banned - What an Asshat!
1,433
0
0
#20
pluck it. itll hurt like a c*nt but heck,u dont want to lose jr. do ya?