WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

"John Romero, please come to the main office..." *TRUE STORY*

Descent

Hella Constipated
7,686
165
157
#1
So, I was walking up to Computer Programming class two months ago, and I heard:

"John Romero, please come to the main office. John Romero, please come to the main office."

I laughed my ass off! What a great hoax.

Last Tuesday I discovered he was a real student :(.



I don't know why no one has brought this up to him. I think it's because I live in Dix Fucking Hills, the land of no gamers, just dumbass rich spoiled momma's boys and their Gamecubes.
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
#2
Descent said:
So, I was walking up to Computer Programming class two months ago, and I heard:

"John Romero, please come to the main office. John Romero, please come to the main office."

I laughed my ass off! What a great hoax.

Last Tuesday I discovered he was a real student :(.



I don't know why no one has brought this up to him. I think it's because I live in Dix Fucking Hills, the land of no gamers, just dumbass rich spoiled momma's boys and their Gamecubes.
Gamecube sucks and swallows too....
 

Descent

Hella Constipated
7,686
165
157
#3
Yeah, no shit.

I hate being FORCED to buy fucking Nintendo hardware for Zelda. WindWaker was SHIT!

It was a combination of the cell-shading and it's OVERALL FUCKING HUGENESS!

I stopped playing in the first dungeon. Too big, I stopped caring.

The overworld is ineffecient as shit.
 

Zickddot

Banned - What an Asshat!
1,433
0
0
#4
yeah i heard it was gonna be really kool, but then some1 fucked up in the 3d room or something.
 

PatticusRex

Powdered Toast Man
343
0
0
#5
There's a new one coming out....I saw a few trailers....This looks like a game that could do the Game Cube some sort of justice.
 

Shaggy2Dope94

My axe is my buddy
260
0
0
#6
BOO game cube :thumbsdn:

X-box or PS2 :thumbsup:

wind waker wasnt all that bad it was just childish
 

VenomHowell

Cynical Piece of Shit
305
0
0
#7
John Romero looks like a chick :thumbsdn:

And he's a has been. Nothing more.

On another note, Gamecube is better than you give it credit for. I just hate the fucking controller.
 

Descent

Hella Constipated
7,686
165
157
#8
Venom said:
John Romero looks like a chick
He has a beard. World's sexiest man alive :thumbsup:. Half Mexican.

Nah, I'm just joshin'. I like pussy.

Venom said:
And he's a has been. Nothing more.
:rolleyes: only because he's been making PocketPC titles.

He's working on a new Gauntlet game for PS2 that looks killer.

Venom said:
I just hate the fucking controller. Today 11:23 AM
:ut-oh: I have huge hands, and ergonomically it's even better than the Genesis Mark III 6-button or the Dreamcast's.

It's also better than the Neo Geo Pocket Color, which says A LOT.

I find it funny how you continually barrage insults at the man who brought us Wolfenstein 3D, Doom, and Quake. He helped ignite the PC gaming industry.