Lick my balls...

chaos731

Atrocities Cinema.com
26
0
0
...and then give my arse a tickle!

Glad to be here, folks.

Now go fuck yourselves.

Cheers!
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
chaos731 said:
...and then give my arse a tickle!

Glad to be here, folks.

Now go fuck yourselves.

Cheers!
umm i cant seem to find your balls.....and no problem ill tickle your ass with a pickle.....but the question remains...will u give me a nickle? :mfinger:
 

icka

:)
1,775
8
352
DIZNUTS said:
umm i cant seem to find your balls.....and no problem ill tickle your ass with a pickle.....but the question remains...will u give me a nickle? :mfinger:

very poetic
 

chaos731

Atrocities Cinema.com
26
0
0
DIZNUTS said:
umm i cant seem to find your balls.....and no problem ill tickle your ass with a pickle.....but the question remains...will u give me a nickle? :mfinger:

I don't have a nickel for your tickle, but I'll ask Don Rickles...

...in hell !!!

Cheers, all...


Oh, here's a little haiku for your reading pleasure:

New to the forum
I'm really glad to be here
Now go fuck yourselves

(ah...so)
 

chaos731

Atrocities Cinema.com
26
0
0
DIZNUTS said:
chaos731 said:
I don't have a nickel for your tickle, but I'll ask Don Rickles..
aww sniff sniff


thanks :thumbsup:

p.s. i just found something that resambles two tic tacs and half a tooth pic.....i found that in chaos' genital area


Aw, go take your Irish Curse and bugger a gnat with it...


:)

Seriously...hope everyone is doing well this fine, fine day...

(subtle notes of sarcasm notwithstanding)
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
chaos731 said:
DIZNUTS said:
chaos731 said:
I don't have a nickel for your tickle, but I'll ask Don Rickles..



Aw, go take your Irish Curse and bugger a gnat with it...


:)

Seriously...hope everyone is doing well this fine, fine day...

(subtle notes of sarcasm notwithstanding)
im not Irish you fuckin mofo

i think i will enjoy your presence here at WTF.com :thumbsup:

no go try brainwashmonkey's cookies
 

chaos731

Atrocities Cinema.com
26
0
0
DIZNUTS said:
chaos731 said:
DIZNUTS said:
im not Irish you fuckin mofo

i think i will enjoy your presence here at WTF.com :thumbsup:

no go try brainwashmonkey's cookies

Hey! "Go try brainwashmonkey's cookies" rhymes with "I hope you slide under a fuel truck, explode, and taste your own blood!"

Woo hoo! The poetry continues...

But you wouldn't be goin' all Oscar Wilde on me, now would you?
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
chaos731 said:
DIZNUTS said:
chaos731 said:
Hey! "Go try brainwashmonkey's cookies" rhymes with "I hope you slide under a fuel truck, explode, and taste your own blood!"

been there done that.....but you man o man do u suck.....and swallow too.......you are sooo hopeless that it wont even be worth talkin shit on u in B&T... :mfinger: and have a good day
 

chaos731

Atrocities Cinema.com
26
0
0
DIZNUTS said:
chaos731 said:
DIZNUTS said:
been there done that.....but you man o man do u suck.....and swallow too.......you are sooo hopeless that it wont even be worth talkin shit on u in B&T... :mfinger: and have a good day

Nice...phase two...already going for the fellatio humor. Very nice.

Oh, and have a good day.
 

MaxPower

Baba Yaga
Staff
17,383
8,049
637
chaos731 said:
I don't have a nickel for your tickle, but I'll ask Don Rickles...

...in hell !!!

Cheers, all...


Oh, here's a little haiku for your reading pleasure:

New to the forum
I'm really glad to be here
Now go fuck yourselves

(ah...so)
Any Fan of Don Rickles is a fan of mine! :thumbsup:

Welcome fucknose.
 

Locust2000

Flame Bait
6
0
0
Here's a crap haiku
it's from me to you
whenever you're feeling blue
you know what to do
:bomb:

Post count must go up
to play the games in arcade
hence I post this shit
 

Locust2000

Flame Bait
6
0
0
Forgot to add a limerick
Cause sitting at work boring me sick
Bout time I learnt a new trick
Rhyming all day like a prick:

There once was a bored employee
Who went for a walk to pee
While taking a shit
he said "Ah that's it!"
What's on wtf.com to see?

:thumbsdn:
 

chaos731

Atrocities Cinema.com
26
0
0
Locust2000 said:
Forgot to add a limerick
Cause sitting at work boring me sick
Bout time I learnt a new trick
Rhyming all day like a prick:

There once was a bored employee
Who went for a walk to pee
While taking a shit
he said "Ah that's it!"
What's on wtf.com to see?

:thumbsdn:


Hahahahaha...

That's truly fucking amazing, dude...

How did you ever teach your asshole to speak so eloquently?

Here's a limerick for you:

There was a poster named Locust
He drank too much to focus
He posted some crap
then went *fap*fap*fap*
'Cuz...erm...holy shit it's hard to rhyme with "Locust"...

Just jabbin' ya, dude...

Thanks for the welcome's, all...

Now go fuck yourselves.
 

Locust2000

Flame Bait
6
0
0
Thanks Chaos for your review
I take it you have nothing to do?
Since your rhyming is slack
Try taking up crack
Then you'll have all the time to improve!

I have no idea why i'm in rhyming mode today...
 

concepts

Tenderony
150
0
0
chaos731 said:
Que? what is it you're trying to say, dude?

Well I guess what Im really trying to say is this.............Im worried about the popes health. An observant man would have been able to read through the lines and make that connection but I dont mind spelling it out for you.
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
here is my corny haiku

they say men are from mars
and women are from venus
i have an obsession with
easy women and fast cars
and i like to stroke my penis