WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Litterbugs

Bitch

Evil Fluffy says: I PEE IN YOUR SHOES!
Premium
2,755
1,791
357
#1
it pisses me off to see people throwing shit out their car window. ANything from cigarettes, to junk food bags. When I go to the drive throughs all I see is trash all over the place especially near the garbage cans. I've seen these cans and most of the time they aren't nearly full. Does it really take too much effort to just throw out your food? What about people that throw it out of their cars when drivign. How many times do I have to dodge that shit on the road because someone feels the need to littler and not wait until a garbage can is nearby. Cigarettes have been known to fly into people's cars when the person in front chucks it out the window. Most of the time people dont' even butt out the cigarette and the cig's fire doesn't burn out in the wind. There have even been car fires because of this! morons at least butt out the cigarette before littering! It's bad enough we clean people gotta deal with your trash but none of us need to deal with a fire cause you are all too lazy and retarded to just butt out the cigarette. I walk out of stores and someone's cigarette is still burning on the ground. RETARD, step on it before you leave the area. that surely isnt' too much to ask! :gun:
 

magnolia

Postaholic
4,093
61
112
#3
I can't stand littering of any kind either. It makes me sad to think of a pair of shoes or something rotting in a dump, so I can't even throw them out. I can't stand to see pop bottles, and cig. buts in the ditch just sitting there forever being a treat to the wildlife. Plus, at work I have to go outside and pick up discarded trash. All the more reason for me to hate litterbugs.
 

King Goldfish

Banned - What an Asshat!
811
0
0
#4
Its bad but I admit to doing it.


especially at fast food areas where i eat my food in my car. The reason I eat in my car sometimes is I liked to play my radio and its private.


Then i take the bag and shove it under the car.



sorry.. i'll try and put it in the trash next time.
 

Bullshyt

Devil Without A Cause
2,561
0
0
#5
When I have trash in my car, I'll wait until I get home and then just throw it away there. I do not like littering.
 
#7
If I'm walking down the street drinking a soda, and I finish it, and there is no trashcan in sight, I usually just stash it in a mailbox or the back of someone's truck. Hey, it's not littering per say. Just being an annoyance. ;)
 

Bullshyt

Devil Without A Cause
2,561
0
0
#8
Good thinking, it would be their faults for littering, not yours. lol
 

magnolia

Postaholic
4,093
61
112
#9
SCOT THE GREAT said:
If I'm walking down the street drinking a soda, and I finish it, and there is no trashcan in sight, I usually just stash it in a mailbox or the back of someone's truck. Hey, it's not littering per say. Just being an annoyance. ;)
creative way around the system. But if it works.... ;)
 

MaxPower

You're my number two
Staff
16,959
8,160
487
#10
SCOT THE GREAT said:
If I'm walking down the street drinking a soda, and I finish it, and there is no trashcan in sight, I usually just stash it in a mailbox or the back of someone's truck. Hey, it's not littering per say. Just being an annoyance. ;)
What's more, if you want to justify it. You can say that you just gave them 5 cents.
 

MaxPower

You're my number two
Staff
16,959
8,160
487
#11
Ni99aRuss said:
I throw shit out of my car window all the time...the way i look at it....ppl get paid to clean the city...so in a way im providing jobs for ppl like KIRVETT....haha :mfinger:

You're such a rebel.
 

Sektor

Particinator
662
0
0
#12
If I have trash and there's no trash can in sight, I'll go find a trash can, or just put it in my pocket until I can find a trash can. If I'm in the car, I'll simply leave it in the car until I find a trash can. And, in the case I feel lazy and don't feel like walking to a trash can, someone's mailbox will do the trick.
 
166
0
0
#13
that's why i wait until i'm parked somewhere, then i just toss it out my door...