WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Meaning of your name

Status
Not open for further replies.

diamond

The nice guy
2,075
82
108
You telling me that if someone says those 'three little words' you will bann them?

You had damn well better lol
 

UberSkippy

a.k.a. FuckTheBullShit
7,529
28
142
diamond said:
You telling me that if someone says those 'three little words' you will bann them?

You had damn well better lol
Nah, that'd be a farming offence. Because that's what arkade posters do. They spam the place up by posting pointless crap in dead threads.
 
Status
Not open for further replies.