WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Morelos is coming back :) *AIM LOG*

Status
Not open for further replies.

Descent

Hella Constipated
7,686
165
157
#1
jimmystager: It sucked :-(
Dan Fruzzetti: i bet
jimmystager: haha
jimmystager: we all miss you ,mea
jimmystager: man*
jimmystager: Kitana's been gone ever since Jesse came back.
Dan Fruzzetti: not enough for that idiot to not be a mod though, eh
jimmystager: 1+ weeks
Dan Fruzzetti: but she's still lurking
Dan Fruzzetti: right?
jimmystager: P.S.: She no longer abuses power.
jimmystager: We all beamed her for it.
jimmystager: And she stopped.
jimmystager: Fuck, she's the most responsible one there next to max now, lol
Dan Fruzzetti: how did you beam her
jimmystager: Shep, Havok, and a few others are mods now
jimmystager: We all just kept posting shit in B&T
jimmystager: Dude, just give WTF a second chance.
jimmystager: We have gona through a renaissaince.
jimmystager: It's perfect, now.
Dan Fruzzetti: how could it be perfect if i'm not there? ;]
jimmystager: True
jimmystager: So make it perfect
jimmystager: Log on now?
jimmystager: PLEASE?
Dan Fruzzetti: today is a bad day
Dan Fruzzetti: very, very busy
jimmystager: Well, the weekend?
Dan Fruzzetti: probably more like tomorrow night or wednesday
jimmystager: okay
jimmystager: YES!
jimmystager: By the way, I'm not Autistixc
jimmystager: American Drug companies fucked me up
Dan Fruzzetti: but wtf is up with kitana
Dan Fruzzetti: hah, i believe it
jimmystager: Um, she's nice now.
jimmystager: And
Dan Fruzzetti: sell, sell, push the product
jimmystager: She's responsible
jimmystager: Dude, fuck that.
Dan Fruzzetti: yup
jimmystager: I hate US drug companies
Dan Fruzzetti: i buy my drugs from out of the country
jimmystager: Canada?

The bitch is back!
 
4,248
1
0
#5
Ah, I remember Morelos. When I first started posting here, he was around. Then I left. When I came back, he was just walking out.

He seemed like a cool guy.
 

tzedek

Original Member
2,515
5
38
#6
Thats fucking lame. I begged that asshole to come back forever and he wouldnt fucking listen to me. And now he comes back becuase of some doofus. :mad:
 

tzedek

Original Member
2,515
5
38
#8
teh anarchist said:
I don't see why you're complaining...
it's all about the e-drama my friend. I didnt get this SCUM badge for nothing
 

BRiT

CRaZY
Founder
11,837
8,011
487
#9
tzedek said:
Thats fucking lame. I begged that asshole to come back forever and he wouldnt fucking listen to me. And now he comes back becuase of some doofus. :mad:
oh the ironing...
 

dustinzgirl

Banned - What an Asshat!
26,094
191
0
#10
I welcome Morelos back. As long as we dont have to listen to the whining and threatening to sue the site. Yes, I have a very long memory. Almost longer than CL's cock, but that is another story.

PS Asshat! You didnt even mention that I am a Mod. What am I, just a "few of the others" blech. you suck for not dedicating your chat to how awesome I am as a mod......
 
10,772
83
253
#11
dustinzgirl said:
Yes, I have a very long memory. Almost longer than CL's cock, but that is another tail.

Aww, I'm sorry dg.


I bet you wouldn't be so fussy if he had a real penis, instead of a tail. Is that like doing a dog's tail or is it hairless?


Poor CL has a tail. The things you learn about people.

Or wait, you said another tail....So he has two tails?
 

dustinzgirl

Banned - What an Asshat!
26,094
191
0
#12
What are you talking about? You dont make any sense. Silly, silly Havoc. LOL.

(Dont hate me cuz Im editing, Hate me cuz I make fun of you)

;)
 
10,772
83
253
#13
dustinzgirl said:
What are you talking about? You dont make any sense. Silly, silly Havoc. LOL.

(Dont hate me cuz Im editing, Hate me cuz I make fun of you)

;)

Okie dokie. :thumbsup:


Why did you edit anyways?

Oh well, the truth is right there girl! ^
 

dustinzgirl

Banned - What an Asshat!
26,094
191
0
#14
HavokChylde said:
Okie dokie. :thumbsup:


Why did you edit anyways?

Oh well, the truth is right there girl! ^
Whatever, like anyone would ever believe SCUM like you!!!


(just to be silly!)
 
10,772
83
253
#15
dustinzgirl said:
Whatever, like anyone would ever believe SCUM like you!!!


(just to be silly!)

You're crazy DG!

Well, I am S.C.U.M.

And you're C.L.E.A.N.

We can't be together. Don't cry, I'm sorry.



(C.L.E.A.N. - Copy Lifted Eater And Nanny. Just to be silly ;) )
 

Jason

Voorhees a jolly good fellow!
Founder
6,799
5,355
387
#16
Attorney's now on call 24 hours a day... Check! :thumbsup:
 

YUCK FOU!!!

Critical Update Notification Tool.
6,588
2,430
337
#17
i hate to dampen your shirrade, but if im not mistaken that could just be morleoses way of saying gehtfuct you stupid teenager. further more wtf hasnt changed. theres less wtf product contraversy, everyone is too afraid....im not sure morelos would stay for very long.......
 

Descent

Hella Constipated
7,686
165
157
#18
Sorry I didn't mention you DG, I was passing out from exhaustion and I couldn't remember all the new mods ;).

Yuck, Morelos actually likes me a lot, as opposed to you. Trust me, he's coming back.

As to the lack of controversy? Everything's been covered already. "The Issues" won't be good for a while, at least until 2008, when the U.S. Civil War II starts.

The United States of Canada (U.S.C.) vs. the Confederate States of America (C.S.A., a.k.a. Jesusland)
 

Skitch0o0

Put it in MY butt...
979
1
0
#19
Descent said:
jimmystager: It sucked :-(
Dan Fruzzetti: i bet
jimmystager: haha
jimmystager: we all miss you ,mea
jimmystager: man*
jimmystager: Kitana's been gone ever since Jesse came back.
Dan Fruzzetti: not enough for that idiot to not be a mod though, eh
jimmystager: 1+ weeks
Dan Fruzzetti: but she's still lurking
Dan Fruzzetti: right?
jimmystager: P.S.: She no longer abuses power.
jimmystager: We all beamed her for it.
jimmystager: And she stopped.
jimmystager: Fuck, she's the most responsible one there next to max now, lol
Dan Fruzzetti: how did you beam her
jimmystager: Shep, Havok, and a few others are mods now
jimmystager: We all just kept posting shit in B&T
jimmystager: Dude, just give WTF a second chance.
jimmystager: We have gona through a renaissaince.
jimmystager: It's perfect, now.
Dan Fruzzetti: how could it be perfect if i'm not there? ;]
jimmystager: True
jimmystager: So make it perfect
jimmystager: Log on now?
jimmystager: PLEASE?
Dan Fruzzetti: today is a bad day
Dan Fruzzetti: very, very busy
jimmystager: Well, the weekend?
Dan Fruzzetti: probably more like tomorrow night or wednesday
jimmystager: okay
jimmystager: YES!
jimmystager: By the way, I'm not Autistixc
jimmystager: American Drug companies fucked me up
Dan Fruzzetti: but wtf is up with kitana
Dan Fruzzetti: hah, i believe it
jimmystager: Um, she's nice now.
jimmystager: And
Dan Fruzzetti: sell, sell, push the product
jimmystager: She's responsible
jimmystager: Dude, fuck that.
Dan Fruzzetti: yup
jimmystager: I hate US drug companies
Dan Fruzzetti: i buy my drugs from out of the country
jimmystager: Canada?

The bitch is back!
Wait, this forum doesn't have room for two hispanic, smart-ass math teachers! Tell the fucker to stay out!
 
Status
Not open for further replies.