WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Paintball name

1,075
0
100
#1
Whats up guys! It turns out that the team LBK Rounecks is going to have our second team have a different name. So i was wondering if any of you would happen to know anything that might be appealing to the mind. Hit me with all you've got. No gay names tho.
 

Billybob

Gimmie Pwnies
Premium
928
15
207
#2
steal my old paintball team name: "insert city" N.R.G.
 

LiberatioN

Trance Addict
1,432
0
100
#3
The_Observer said:
Whats up guys! It turns out that the team LBK Rounecks is going to have our second team have a different name. So i was wondering if any of you would happen to know anything that might be appealing to the mind. Hit me with all you've got. No gay names tho.
< See my user name >

That is all.
 

Gordy

I like Goverment Cheese!
12
0
0
#4
What about "Asphault Anus"? lol :thumbsdn:
 

LiberatioN

Trance Addict
1,432
0
100
#5
Pain[T]Killers? :happysad:

hmmm...

The Fury?
Lotta Balls [Per second]?
 

BrIONwoshMunky

EVERYBODY LOVE EVERYBODY!
Staff
9,585
1,278
387
#7
The Big Group of Veitnam Vets Who Routinely Have Flashbacks. Wanna Play?
 

MaxPower

You're my number two
Staff
16,850
3,348
487
#8
The_Observer said:
Whats up guys! It turns out that the team LBK Rounecks is going to have our second team have a different name. So i was wondering if any of you would happen to know anything that might be appealing to the mind. Hit me with all you've got. No gay names tho.

SplatMagnets