WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Playing DOS Games on School Computers

Descent

Hella Constipated
7,686
165
157
#1
I loaded on Descent, I got up to Level 6 in two periods, and next up I'm gonna load on Terminal Velocity and Jazz Jackrabbit.

But, it only has 50MB free.

My goal is to beat Descent before the year ends.

Fuck the system. I'd load on Doom and Duke3D, but I'd get banned from school.
 

Bibas

That's Illogical.
275
0
0
#2
Yeah, i did the same thing :p But it was Quake we played.
 

Noob

Banned - What an Asshat!
5,355
5
0
#3
Descent said:
I loaded on Descent, I got up to Level 6 in two periods, and next up I'm gonna load on Terminal Velocity and Jazz Jackrabbit.

But, it only has 50MB free.

My goal is to beat Descent before the year ends.

Fuck the system. I'd load on Doom and Duke3D, but I'd get banned from school.

Lol banned from school. :p
 

Descent

Hella Constipated
7,686
165
157
#4
True 'dat!

Damn, I'm gonna miss playing that shit over break.

The machine is a P-133 Dell. I get 25 on that, but I had an indentical P-75 Dell in '96 that got 60. I also had a 486-66 that got a solid 60 on the second to highest setting.

In layman's terms, the school fucked up the box.

Man, school PC's suck!