WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

S.C.U.M. Presents : A Dynasty Begins.

Status
Not open for further replies.
10,772
55
253
#1
Ha!

It took ol' Havok a while, but I finally gots meh flame badge!

All of you who oppose me are chopped liver, or less!

I pwn at the internets, and everyone but my S.C.U.M. crew, and the ladies, sux0r!
 

Fire_ze_Missles

Martha Fuckin' Stewart
1,622
5
38
#2
/me hails Havok

!hack teh_Havok

!steal teh_badge

!detonate teh_Havok

:thumbsup:


Now all your badge are mine. :)
 

YUCK FOU!!!

Critical Update Notification Tool.
6,588
628
337
#3
teh havocs is teh champi0nz l337n355

do i have my S.C.U.M. badge?


WHERE THE FUCK IS MY S.C.U.M. BADGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 

BrIONwoshMunky

EVERYBODY LOVE EVERYBODY!
Staff
9,571
1,275
387
#6
I. R. SCUM. I do not shower. I do not shave. I only live to Stir it Up.
 

YUCK FOU!!!

Critical Update Notification Tool.
6,588
628
337
#12
i thought we were but considering shep cant seem to pull a decent flame out of his ass or argument, it became retarded
 

shep

Local alcoholic
1,853
8
38
#13
Oh yuck,you silly auzzie forum whore.Are you trying to prove something?Is there a 12" flex panther dildo stuck in your pathetic skinny ass?Common kid bring it on.Come and call shep daddy,i know you wanna
 

YUCK FOU!!!

Critical Update Notification Tool.
6,588
628
337
#14
oh no whataya gonna do? tell them that i post to much on slip stream or go on about something else completely irrelilvant to the fact? why dont you just back down before you get hurt and love your antonio banderas life size blow up doll, we know that was you in the confessions box!
 

Icarus

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
6,775
248
118
#15
S.C.U.M. pride!

We're fucking awesome.
Minorites aren't safe.
Every time we roll right through
Non-Scummers ballsacks chafe

We're fucking awesome.
All your posts are lame.
Your flames are all off-target
You must improve your aim

We're fucking awesome.
We're better than your drugs.
We're so fucking awesome
That we crush them like they're bugs

We're fucking awesome.
Your words are simply crap.
We laugh it up and drink it down
Before we bust a cap

Shake, stir, repeat
Shake, stir, repeat
Shake, stir, repeat
Shake, stir, repeat
 

BrIONwoshMunky

EVERYBODY LOVE EVERYBODY!
Staff
9,571
1,275
387
#16
shep said:
Oh yuck,you silly auzzie forum whore.Are you trying to prove something?Is there a 12" flex panther dildo stuck in your pathetic skinny ass?Common kid bring it on.Come and call shep daddy,i know you wanna

Ha Ha, shep won't comment on being a silly canadian! :thumbsdn:
 

YUCK FOU!!!

Critical Update Notification Tool.
6,588
628
337
#17
Icarus said:
S.C.U.M. pride!

We're fucking awesome.
Minorites aren't safe.
Every time we roll right through
Non-Scummers ballsacks chafe

We're fucking awesome.
All your posts are lame.
Your flames are all off-target
You must improve your aim

We're fucking awesome.
We're better than your drugs.
We're so fucking awesome
That we crush them like they're bugs

We're fucking awesome.
Your words are simply crap.
We laugh it up and drink it down
Before we bust a cap

Shake, stir, repeat
Shake, stir, repeat
Shake, stir, repeat
Shake, stir, repeat
fuck yeah!!!!!!
 
10,772
55
253
#19
Ha! This thread made it it two pages, and I only posted once!

Oh, the power, the power!

</corruption by power>


Icky you turd burglar, you changed the anthem! I rule you!

Johnny Kuntz is jealous, he wishes he was s.c.u.m.
 
2,419
0
0
#20
HavokChylde said:
Ha! This thread made it it two pages, and I only posted once!

Oh, the power, the power!

</corruption by power>


Icky you turd burglar, you changed the anthem! I rule you!

Johnny Kuntz is jealous, he wishes he was s.c.u.m.
No one cares about SCUM :rotflmao:
 
Status
Not open for further replies.