WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

S.C.U.M. Presents : The Ball Huggers Massacre

Status
Not open for further replies.
10,772
55
253
#1
All of you BH cocksuckers are pathetic.

Once things get hot, you run for the hills, and go cry to your mommy.

You guys have done nothing but help us out. Sorry BH doesn't have enough hits to keep you occupied. But wtf.com seems to be running smoothly. Thanks. :thumbsup:

Now if you fuckers are as wicked awesome as you claim to be(and all I've seen is "claiming") then prove it. Your spamming is annoying, at best. I post better in my sleep.
 
10,772
55
253
#4
Bonesaw said:
Full stop. You suck bad if that's your opener... :mfinger:

Lol!

There you go, criticizing a post, instead of making a reply that's worth reading.

Do you expect people to PM you and ask "how would you have done that Master Bonesaw?"

Give me a fucking break.


You suck bad, if your user name is BoneSaw. Weee! :thumbsup:
 

shep

Local alcoholic
1,853
8
38
#6
Bonesaw said:
Full stop. You suck bad if that's your opener... :mfinger:
I have seen your shitty flames and im not impressed.Don't be breathing your skanky cum breath around here.Go back to this "brawl hall" shit hole you came from and comfort the rest of the pussy's there.
 

Bonesaw

wtf's bendover boy
160
0
0
#7
AHAHAAHA! I have to shake my head while I laugh. You putzes don't even realize how easy you are... not only do I not have to worry in the slightest about actually being flamed here (yes, the above shit of yours is truly wasteful and not worth repeating in any medium), but you jump through fucking hoops at the drop of a hat. I've handled dogpiles 100 times worse than you meager fuckfactories could even dish out if there were 100 members posting in here...

A point for each of you, that is, where a real opponent, one I consider worthy of doing something other than tonguing Admin anus around here - those opponents would score approx. 75 pts. to your 1...

The fucking lamest ass on the site starts a thread to have his own face rammed down his throat... it's "Ghey flames", and "Skanky cum breath" ... but also "pussies"...

Hey yeah, you know... we're such pussies. I'm taking on you dysfunctional literates without breaking a mental sweat, and BH isn't the board banning the shit out of people because they *gasP* signed up under a duplicate account to make their case known.

Schlep (a much better nic for you) - When you slithered across the floor for the first time and someone pointed their brown thumb to the sky as if you were someone worth taking on, I got my hopes up. I really have to learn not to do that...

Hypocrites, losers, inferior intellects, that's what WTF regulars are made of... ;)
 

diamond

The nice guy
2,075
82
108
#8
HavokChylde said:
All of you BH cocksuckers are pathetic.
BH Cocksuckers? is that sucking the cock of BH? Are you flaming your members?(excuse the pun here)and yes that would be all the people who joined BH katina (or whatever her name was) included

Once things get hot, you run for the hills, and go cry to your mommy.
or yours

You guys have done nothing but help us out. Sorry BH doesn't have enough hits to keep you occupied. But wtf.com seems to be running smoothly. Thanks. :thumbsup:
You are getting a free lesson here and it's great to know you appreciate it

Now if you fuckers are as wicked awesome as you claim to be(and all I've seen is "claiming") then prove it. Your spamming is annoying, at best. I post better in my sleep.
Doesn't your above quote confirm it?
 

Bonesaw

wtf's bendover boy
160
0
0
#9
No, Kitana is a fucking worthless cocksucker no matter which board she's posting on...
 

shep

Local alcoholic
1,853
8
38
#10
You keep saying the same shit over and over.You keep saying this place suck's and we are lame,why are you still here?Door's over there and take the rest of the shitheap with you.
 
10,772
55
253
#11
Bonesaw said:
Hypocrites, losers, inferior intellects, that's what WTF regulars are made of... ;)

Wow.

Look, I'm posting a reply! :thumbsup:

I've wasted enough of my time, reading your posts, let alone replying to them.

"You guys are too easy!"

"I won't post a good post, because you guys are lame!"

It's getting old BoneSaw. If we're not "good enough" for you, then geht the fuck out. :thumbsup:
 

BrIONwoshMunky

EVERYBODY LOVE EVERYBODY!
Staff
9,571
1,275
387
#12
Ah yes, the mental mountain that is Bonesaw has posted his flame of all those that worry him.

Not only do really long, boring, pointless posts provide some with pause. They are quite frankly a bit longer than most care to endure. Why read some pointless drivel about how you have a bigger e-penis than your next door neighbor, how you can verbally smash someones face in, or how you can completely and utterly destroy all comers.

You give us no reason to care. You haven't even a legitimate complaint against the site. You cannot come up with a decent reason why the moderators and administrators have "wronged" all of your bumfuck buddies. Lame. :thumbsdn:
 

Bonesaw

wtf's bendover boy
160
0
0
#15
Banned - What an asshat!
Very funny...... well, no. Not really. Not even clever.. but you get points for the effort. And shut the fuck up if you're not going to provide substance. Geez, I'll respond to just about anyone, but these replies of yours are getting a tad cheezy...
 

Broken

Member smoked too much weed!
3,891
0
0
#16
Bonesaw said:
AHAHAAHA! I have to shake my head while I laugh. You putzes don't even realize how easy you are... not only do I not have to worry in the slightest about actually being flamed here (yes, the above shit of yours is truly wasteful and not worth repeating in any medium), but you jump through fucking hoops at the drop of a hat. I've handled dogpiles 100 times worse than you meager fuckfactories could even dish out if there were 100 members posting in here...

A point for each of you, that is, where a real opponent, one I consider worthy of doing something other than tonguing Admin anus around here - those opponents would score approx. 75 pts. to your 1...

The fucking lamest ass on the site starts a thread to have his own face rammed down his throat... it's "Ghey flames", and "Skanky cum breath" ... but also "pussies"...

Hey yeah, you know... we're such pussies. I'm taking on you dysfunctional literates without breaking a mental sweat, and BH isn't the board banning the shit out of people because they *gasP* signed up under a duplicate account to make their case known.

Schlep (a much better nic for you) - When you slithered across the floor for the first time and someone pointed their brown thumb to the sky as if you were someone worth taking on, I got my hopes up. I really have to learn not to do that...

Hypocrites, losers, inferior intellects, that's what WTF regulars are made of... ;)
We can tell that your heart is in it. Perhaps you should try cutting you posts down to something you can work with. You seem to sidetrack yourself somewhere right after the first statement. Points and your dreams of licking asses, we really don't care to know you that well..
I am still waiting to see an actual flame. Not random cursing and the use of words only 5th graders and Ballhuggers think make them look cool are not cutting it.
 
405
1
78
#17
Bonesaw said:
All I read was a sad attempt at self satisfaction with no real substance. Is it just me or are you completely oblivious to what is actually said most of the time, this isn't just a reference to what I have read in this post but in all of your posts. You often exude nothing more than an arrogant manner typical of some shitbrick who can't admit his own short commings and has to resort to arguements that could only be attributed to a child.

Why the hell are you here, these boards were ment for open rants, complaints and discussion, not as a place for a mental midget to try to flex his e-muscle, go the fuck back to your home.

As for the whole reference to the multiple accounts, it's been a rule here and will probably continue to be a rule for a long time that users cannot have more than one account, why would you expect us to treat BH members differently?
 

BrIONwoshMunky

EVERYBODY LOVE EVERYBODY!
Staff
9,571
1,275
387
#18
Bonesaw said:
Very funny...... well, no. Not really. Not even clever.. but you get points for the effort. And shut the fuck up if you're not going to provide substance. Geez, I'll respond to just about anyone, but these replies of yours are getting a tad cheezy...

Coming from one who seems to plagurize himself each time he opens his speak hole. :confuse:
 
2,489
332
227
#19
I think bonesaw is in denial. He refuses to accept that he has been beaten thoroughly. I say, give up, go back to your BH porn sites and jack off to that thread about the nipples :thumbsup:
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
#20
shep said:
I have seen your shitty flames and im not impressed.Don't be breathing your skanky cum breath around here.Go back to this "brawl hall" shit hole you came from and comfort the rest of the pussy's there.
:rotflmao:
 
Status
Not open for further replies.