WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

S.C.U.M. Presents: You insipid little shits!

Status
Not open for further replies.

gehtfuct

HuGE
Staff
9,351
2,352
387
#1
WTF is wrong with you shitbirds? Where are all of the interesting threads?
There's not been an interesting read for weeks now,I mean nothing but shit being pumped out by the ass full. Do you fucksticks realize that my post count is down to less than 9 per day? This is unacceptable and is a direct result of your lack of imagination. I'm here everyday,my post count takes a shit due to the lack of threads worth repling to. YEAH!! I'm talkin' to you! It's your job to entertain me throughout the day. Stop fuckin' around with your lame-assed "Chat log" threads,enough with the "Sucking balls" threads. Gimme something to read that wont decrease my I.Q. as I stalk the forums. Your job is to dance.

Dance you monkey mo'fuckers...dance!
 
10,772
83
253
#2
Amen Brother GF.

I guess you and me haven't been posting enough to get these fuckers riled up. Without us, wtf.com is nothing. :thumbsup:
 

dustinzgirl

Banned - What an Asshat!
26,094
191
0
#3
What is that I smell? Oh its Havok's ego running its mouth again. Brush your teeth. Stanky!
 
10,772
83
253
#4
Sorry DG. You know how I feel about things on Friday.
 

breakology

Kiss my Converse
1,890
5
102
#5
gehtfuct said:
Gimme something to read that wont decrease my I.Q. as I stalk the forums.

Sorry, I had to look twice at the url and make sure I was in the right place after reading that.
 

gehtfuct

HuGE
Staff
9,351
2,352
387
#6
HavokChylde said:
Amen Brother GF.

I guess you and me haven't been posting enough to get these fuckers riled up. Without us, wtf.com is nothing. :thumbsup:
Quit playin' kissy-face,goddammit! Has anyone read the first post yet?


We all know that this pic gehts you all giggly.
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
#10
HavokChylde said:
:rotflmao:

p.s. the no threads period happend as soon as i got a shoutbox ban
p.p.s. how long is my shout box ban havok?
 
10,772
83
253
#11
DIZNUTS said:
:rotflmao:

p.s. the no threads period happend as soon as i got a shoutbox ban
p.p.s. how long is my shout box ban havok?

Man, i'm suprised you just now said something about it.

Talk to BRiT. :thumbsup:

Now, back to your regular programming.
 

gehtfuct

HuGE
Staff
9,351
2,352
387
#12
gehtfuct said:
WTF is wrong with you shitbirds? Where are all of the interesting threads?
There's not been an interesting read for weeks now,I mean nothing but shit being pumped out by the ass full. Do you fucksticks realize that my post count is down to less than 9 per day? This is unacceptable and is a direct result of your lack of imagination. I'm here everyday,my post count takes a shit due to the lack of threads worth repling to. YEAH!! I'm talkin' to you! It's your job to entertain me throughout the day. Stop fuckin' around with your lame-assed "Chat log" threads,enough with the "Sucking balls" threads. Gimme something to read that wont decrease my I.Q. as I stalk the forums. Your job is to dance.

Dance you monkey mo'fuckers...dance!
HavokChyump said:
GF? Your girlfriend? Your girlfriend is gay? You're a ghey girl? What?
C'mon! Work with me HC. I'm gehtting nothing from this. :mad:
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
#13
HavokChylde said:
Man, i'm suprised you just now said something about it.

Talk to BRiT. :thumbsup:

Now, back to your regular programming.
i mean its cool..i did spam...but NO ONE WAS SHOUTING for like 3 fucking hours.....i get lonely...i had to do it......i didnt ask him cuz i though it was a one day ban...or a two day....now its a 3 day????? that bastard!! :mad: ehh
 

gehtfuct

HuGE
Staff
9,351
2,352
387
#14
DIZNUTS said:
i mean its cool..i did spam...but NO ONE WAS SHOUTING for like 3 fucking hours.....i get lonely...i had to do it......i didnt ask him cuz i though it was a one day ban...or a two day....now its a 3 day????? that bastard!! :mad: ehh
>>> Read this!!<<<
 
10,772
83
253
#15
gehtfuct said:
GF? Your girlfriend? Your girlfriend is gay? You're a ghey girl? What?
C'mon! Work with me HC. I'm gehtting nothing from this. :mad:

I'm sorry man, I'm not on top of my game lately. :thumbsdn:
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
#16
HavokChylde said:
I'm sorry man, I'm not on top of my game lately. :thumbsdn:
lack of sex....i know......meh's on the rag :(
 

dustinzgirl

Banned - What an Asshat!
26,094
191
0
#18
What GF does nto realize, he is the insipid little shitty ass.
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
#19
dustinzgirl said:
What GF does nto realize, he is the insipid little shitty ass.
he is??????????????
 

breakology

Kiss my Converse
1,890
5
102
#20
dustinzgirl said:
What GF does nto realize, he is the insipid little shitty ass.
LOL ... GF got owned by a carebare juggling stars ... :p
 
Status
Not open for further replies.