WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Shitfaces from other forums

4,248
1
0
#1
Two and a half weeks ago I stopped going to what was my main forum. I had taken enough bullshit to pack up my shit and leave. I was tired of getting pissed off all the time. Yet some assholes are trying to get me to go back! I may as well walk into a bear trap and clamp the spikes real hard right on my dick. Because if I went back I'd have to be pretty fucking stupid.

Fuck fuckers from other fucking forums who try to get you to go back after you quit. They don't understand I quit for a reason.
 
11,074
726
382
#2
usually when i leave a forum, nobody wants me back :)
 

Jung

???
Premium
13,998
2,267
487
#3
The internet is serious busisness.
 

betrayed

Banned - What an Asshat!
1,782
1
0
#6
What do you expect?.. People make viruses everyday and create bombs to piss off other people.. The internet is the mother of those kind of people, internet forums are just lurking with them..

Teddy bears are not to be found here..
 

Smoke

Banned - What an Asshat!
2,583
0
0
#7
junglizm said:
The internet is serious busisness.
Yo, captain herbal-life, you spelt business wrong. :thumbsup:
 

Jung

???
Premium
13,998
2,267
487
#8
Smoke said:
Yo, captain herbal-life, you spelt business wrong. :thumbsup:
Yeah, it was a typo. :p I noticed it, but didn't change it because FireZe had already quoted me.
 

TwisT

Hooked on Rocks!
2,347
1
0
#9
TheLampIncident said:
Two and a half weeks ago I stopped going to what was my main forum. I had taken enough bullshit to pack up my shit and leave. I was tired of getting pissed off all the time. Yet some assholes are trying to get me to go back! I may as well walk into a bear trap and clamp the spikes real hard right on my dick. Because if I went back I'd have to be pretty fucking stupid.

Fuck fuckers from other fucking forums who try to get you to go back after you quit. They don't understand I quit for a reason.
Did they hurt your feelings? and you let the bitches win EH!
 

MaxPower

You're my number two
Staff
16,959
8,160
487
#11
TheLampIncident said:
Two and a half weeks ago I stopped going to what was my main forum. I had taken enough bullshit to pack up my shit and leave. I was tired of getting pissed off all the time. Yet some assholes are trying to get me to go back! I may as well walk into a bear trap and clamp the spikes real hard right on my dick. Because if I went back I'd have to be pretty fucking stupid.

Fuck fuckers from other fucking forums who try to get you to go back after you quit. They don't understand I quit for a reason.
Last time someone tried to leave WTF.com, he woke up confused, dressed as an elf, in Broken's trunk, and a funny taste in his mouth, and a sheep head next to him. Two days later a pic of him being Gang teabaged, was circulated around the internet.

Jason and BRiT don’t fuck around.

“Never go against the family” ~Godfather
 
4,248
1
0
#12
But the "family" was the group of people who didn't want me there. All the so-called elites hated me and I was tired of their crap anyway. It sucked because these were all the people who lived closest to me and all the cool people were in Europe or Australia or whatnot. I'd been pissing them off for a while...I even got a ban at some point. I'd like to see that forum crash and burn.
 

Gianefro

Crazed pervert
65
0
0
#13
I will tell you something, if you post a story with your friends brother and your friend about crazy squirrels, black whores that can use their vaginas to hold heads, and milkshakes made up of babys and lupy breast milk, and under developed fetuses which gets deletaed by the forum people they tend not to like you. Yea the internet is risky business. even though there is most porn and forums like this on it. But still watch your back. :question:
 

Nininga

Flame Bait
5
0
0
#15
Most of the time people who are critisized are because they are right, or at least that has been my experience with forums. They prove their point effectively but the other people won't accept it. The people just are too afraid to admit they are wrong 'cause of ego. Perhaps they don't want to face the truth or shit. They don't want something to seem so bad so they are diluted by themselves. I'm probably the same way, but I try not to be. I try to stay neutral to as many matters as possible and whatever seems more logical, not ethical, wins.

:thumbsup: ????

First post (woohoo) on forum did I do O.K.? <^_^>
 
4,248
1
0
#16
sexmachine said:
I haven't left any forums but i am the banned queen of four forums :). Yes, four forums i have been banned from. Has anyone done better than me?
A friend from one of my forums(and adminstrator of one I moderate at) has been banned from about 30 forums. He says the key is to join a community that's not full of idiots(if you don't want to get banned).
 

NaughtyGirl21

Formally Cuddles
2,197
0
0
#17
TheLampIncident said:
Two and a half weeks ago I stopped going to what was my main forum. I had taken enough bullshit to pack up my shit and leave. I was tired of getting pissed off all the time. Yet some assholes are trying to get me to go back! I may as well walk into a bear trap and clamp the spikes real hard right on my dick. Because if I went back I'd have to be pretty fucking stupid.

Fuck fuckers from other fucking forums who try to get you to go back after you quit. They don't understand I quit for a reason.
Thats the spirit, just let it all out. Just Fuck the little Fucking Fuckers...lol :thumbsup: