WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

So whats a virgin?

Status
Not open for further replies.

HombreJay

Flame Bait
6
0
0
#1
Just wondering, i wanna be a virgin till marriage, but i sorta want to mess around too, but not full blown sex.
 

Slacker

Postaholic
3,735
317
127
#2
Hey get bj i don't think that still counts as sex. :thumbsup:
 

meh_it_all

WTF.com Sexy Pimp-ette.
5,034
25
132
#3
If you haven't penetrated a women (or male, or whatever you're into :rolleyes: ) Then it's not sex.
 

JLXC

WTF's Official Conspiracy Fanatic
Premium
7,550
406
302
#4
If your wee wee has not been inside the naughty bits of a woman, you are still a virgin. Some people think anal doesn't count, I'm not one of them.
 

HombreJay

Flame Bait
6
0
0
#5
sweet

so theoretically i can get a blow job and be a virgin right?
 

icka

fuckoffanddiekthx!
1,771
7
0
#6
i did some exstensive research for you

vir·gin ( P ) Pronunciation Key (vûrjn)
n.
A person who has not experienced sexual intercourse.
A chaste or unmarried woman; a maiden.
An unmarried woman who has taken religious vows of chastity.
Virgin The Virgin Mary.
Zoology. A female insect or other arthropod that produces fertile eggs without copulating.

adj.
Of, relating to, or being a virgin; chaste.
Being in a pure or natural state; unsullied: virgin snow.
Unused, uncultivated, or unexplored: virgin territory.
Existing in native or raw form; not processed or refined.
Happening for the first time; initial.
Obtained directly from the first pressing: virgin olive oil.
Zoology. Producing fertile eggs without copulating.

soo then i looked up sexual intercourse

sexual intercourse
n.
Coitus between humans.
Sexual union between humans involving genital contact other than vaginal penetration by the penis.
so i dont think blow jobs are safe - sexual union and all
if you are really worried about it
your best bet is to be celibate your whole entire life
you know when i was 14 i wanted to be a virgin until i was married.
 

Broken

Member smoked too much weed!
3,886
0
0
#7
meh_it_all said:
If you haven't penetrated a women (or male, or whatever you're into :rolleyes: ) Then it's not sex.

Ahh~ A Clinton supporter.

 

Blaze

Pyromaniac Extraordinaire
117
0
0
#8
to get around that 'virgin clause' the fine print says....


"you can: cop major feels, lick, suck, rub, masterbate your partner, use 'sex toys', 'make-out', dry hump, spank, tease, massage, pinch, manipulate, and tickle your partner's 'mommy & daddy buttons'......


"Fellas - don't stick it in. Ladies - don't let it in. Got it? Good."

;) :thumbsup:
 

HombreJay

Flame Bait
6
0
0
#9
icka said:
i did some exstensive research for you




soo then i looked up sexual intercourse



so i dont think blow jobs are safe - sexual union and all
if you are really worried about it
your best bet is to be celibate your whole entire life
you know when i was 14 i wanted to be a virgin until i was married.
that sux, yea im tryin really hard, im still 16, boy its a tough ride.
 

icka

fuckoffanddiekthx!
1,771
7
0
#10


this my friend is a picture of herpes
hopefully this picture will keep you safe during the years
if any girl ever wants to give you oral pleasure
you say "icka showed me herpes and now i say NO to oral sex"
 

Blaze

Pyromaniac Extraordinaire
117
0
0
#11
OMG! :hand: :p EWWW!!!!! HERPES! JINKIES!!!


wow, very effective. this could happen to you ladies and gentlemen!! dam, just lookin' at that pic makes me wanna run to the nearest convenience store and buy up all the chapstick :confuse: !
 

ChilianFuckFace

Banned - What an Asshat!
2,186
1
0
#12
That picture just fucked me up... right during eating breakfasts!
 

icka

fuckoffanddiekthx!
1,771
7
0
#13
ChilianFuckFace said:
That picture just fucked me up... right during eating breakfasts!
im just trying to teach our young friend here a lesson.

SEX LEADS TO HERPES!
 
58
0
0
#14
icka said:
im just trying to teach our young friend here a lesson.

SEX LEADS TO HERPES!
i thought sex was supposed to be a good thing.... and a reprodutcitve thing, so your saying just dont do it? or keep it safe? and holy shit that girls lips are FUCKED... sorry too say, oh and yeah your still a virgin untill you have " intercorse "
 

dustinzgirl

Banned - What an Asshat!
26,094
191
0
#15
HombreJay said:
Just wondering, i wanna be a virgin till marriage, but i sorta want to mess around too, but not full blown sex.

A virgin is a mythical creature.


mmm....virgins....

It also depends on your religion, how you define virginity. Technically, as long as the females hymen is not punctured, she is a virgin. Anal sex is allright then. And, since nothing actually happens to guys when they get laid for the first time (other than premature ejaculation) it is classically defined as a male who has not had intercourse.

My advice, dont try to find ways around staying a virgin and still getting punani. Its just trying to cheat the system and it wont work, she will wind up pregnant and you will feel like an ass.

Rent lots of porn, learn what you can, jack off until you are at least 18 or married.

And as for diseases, if you are smart, you will march your partner and get them tested BEFORE you have sex.
 
3,050
0
0
#16
DG you posted what i was gonna! oh well, look kid, either you leave chicks alone or you don't. staying a virgin is a tough ride, so take DG's advice. jerk lots, learn what ya can from porns, and when you finally do have sex, be a giver, over and over ;).
good luck with the virgin thing, may the force be with you young one.

OHHHHHHHHHH nice avatar B :thumbsup:
 

dustinzgirl

Banned - What an Asshat!
26,094
191
0
#17
ps Nymph and I are definetly virgins. In our ears.
 

Jung

???
Premium
13,998
2,267
487
#18
HombreJay said:
Just wondering, i wanna be a virgin till marriage, but i sorta want to mess around too, but not full blown sex.
www.dictionary.com can help eliminate several types of shitty threads. It's for use in times when the opinions of several strangers on the internet just isn't enough to help you make your decision.

Thanks, dictionary.com :thumbsup:
 

skwabari_shtcak

sugar daddies welcome
217
0
0
#19
From my own research, I found that virginity only refers to women. "To not be penetrated". So, according to my dictionary, GO HARD, just don't get penetrated. :)
 
4,020
3
36
#20
Holy shitballs............ that pic makes me want to :sick:

That's a scare tactic if I ever saw one. Ugh.......
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.