WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Sucking down my dealers sack...

Blaze Daily

<b>Banned - What an Asshat!</b>
146
0
0
#1
...tastes salty like pickled onions. I really gotta stop dropping tings like dis, fo real. Aha.

Btw...why do you all tink I 15 or summat? Y iz dat?

Y'know I really old - but tx for all tha compliments. Fo real. Any hunies in here? Ire!
 

BklynCannonball

pffffffffffttttttttttt...
3,452
0
0
#3
'Cause you can't spell, can't complete a sentence, and well, 'cause you have nothing to say.
 

Darklight

Oppressing your posts...
5,438
87
142
#4
BklynCannonball said:
'Cause you can't spell, can't complete a sentence, and well, 'cause you have nothing to say.
ditto.....
 

A_Zombie

ARggharGHag
104
0
0
#5
Blaze Daily said:
...tastes salty like pickled onions. I really gotta stop dropping tings like dis, fo real. Aha.

Btw...why do you all tink I 15 or summat? Y iz dat?

Y'know I really old - but tx for all tha compliments. Fo real. Any hunies in here? Ire!
Translation please.
 

void

Banned - What an Asshat!
4,126
0
0
#6
translation technique : assume the vocal mannerisms of sacha baron cohen's character 'ali g', known in the usa from hbo.
many disaffected youth in the uk, paticularly those who rely heavily on cannabis products as a social crutch, speak with a heavy jamaican patois inflection. this is the equivilent of being a 'wigga' in the usa.
my belief is that blaze is probably in his early twenties, cannabis is known to stunt both physical and emotional development.
/psa]
 

BklynCannonball

pffffffffffttttttttttt...
3,452
0
0
#7
Let me translate....(clearing throat)

...tastes salty like pickled onions. I really gotta stop dropping tings like dis, fo real. Aha.

Translation: Every time I drink my own cum I get diarrhea. I have to stop dropping the soap during group showers 'cause I always end up being the bitch.

Btw...why do you all tink I 15 or summat? Y iz dat?

Translation: I am 14

Y'know I really old - but tx for all tha compliments. Fo real. Any hunies in here? Ire!

Translation: I am a virgin
 

void

Banned - What an Asshat!
4,126
0
0
#8
BklynCannonball said:
Let me translate....(clearing throat)

...tastes salty like pickled onions. I really gotta stop dropping tings like dis, fo real. Aha.

Translation: Every time I drink my own cum I get diarrhea. I have to stop dropping the soap during group showers 'cause I always end up being the bitch.

Btw...why do you all tink I 15 or summat? Y iz dat?

Translation: I am 14

Y'know I really old - but tx for all tha compliments. Fo real. Any hunies in here? Ire!

Translation: I am a virgin
shit, you absolutely beat me in extracting the most humour from this bob marley disciple.. i went for the 'dry' approach but you went for the jugular.. repped
 

BklynCannonball

pffffffffffttttttttttt...
3,452
0
0
#9
All in a day's work my friend. Thanks for the kudos.
 

Boycott

Soul Doubt
1,387
1
0
#10
Blaze Daily said:
...tastes salty like pickled onions. I really gotta stop dropping tings like dis, fo real. Aha.

Btw...why do you all tink I 15 or summat? Y iz dat?

Y'know I really old - but tx for all tha compliments. Fo real. Any hunies in here? Ire!

Hmm... I really thought the translation would go something along the lines of this...

"My dealer's nutsack tastes so good. I really have to stop dropping the tongs when I'm cooking though, because sometimes I feel he needs some cock in his ass too.

By the way, I wanted to put something here so you guys will stop thinking I'm 15, so I will gain respect.

You know, I think I'll just write that I'm really old, so that you will believe me that I'm not 15. Does anyone have any honey, because I love honey on bread. Ireland!"

If we look at this post at a deeper level, we'll find that Blaze is gay. He enjoys the taste of Pickled Onions which his boyfriend's (who is a card dealer at a local casino) nutsack tastes like. Blaze is feeling kind of bad though, because he feels like he's having all the fun because his boyfriend never cooks for him or does anything else except fuck him in the ass.


My advice to you, Blaze is to leave him for another man. Those dealers know all the tricks, so he probably has about six men other than you. Sorry dude, but I'd leave him... Best of luck with your relationship though :thumbsup:
 

lady victoria

Too old for this shit!
Premium
2,867
39
187
#12
BklynCannonball said:
Let me translate....(clearing throat)

...tastes salty like pickled onions. I really gotta stop dropping tings like dis, fo real. Aha.

Translation: Every time I drink my own cum I get diarrhea. I have to stop dropping the soap during group showers 'cause I always end up being the bitch.

Btw...why do you all tink I 15 or summat? Y iz dat?

Translation: I am 14

Y'know I really old - but tx for all tha compliments. Fo real. Any hunies in here? Ire!

Translation: I am a virgin


hahaha repped :thumbsup:
 

Bill_Gates

Lord of Bad Posting...
35
0
0
#13
Woworz Blaze, You really need to stop smoking. Go to school...I mean putting a pic with you with a bong doesnt really impress me...And anyways your proably smoking sissy weed...So yea..You suck at life.
 

Piro

From appaled to applauding, controversy.
1,488
11
102
#14
Blaze Daily said:
...tastes salty like pickled onions. I really gotta stop dropping tings like dis, fo real. Aha.

Btw...why do you all tink I 15 or summat? Y iz dat?

Y'know I really old - but tx for all tha compliments. Fo real. Any hunies in here? Ire!
change your 'status' to: I am a fucking prat.
 

BklynCannonball

pffffffffffttttttttttt...
3,452
0
0
#15
Um, what's a prat? I need to catch up on some British slang.
 

Bill_Gates

Lord of Bad Posting...
35
0
0
#16
Hey dont change it, I spent points to change it to that f00.
 
685
0
0
#17
BklynCannonball said:
Let me translate....(clearing throat)

...tastes salty like pickled onions. I really gotta stop dropping tings like dis, fo real. Aha.

Translation: Every time I drink my own cum I get diarrhea. I have to stop dropping the soap during group showers 'cause I always end up being the bitch.
Translation: I am a virgin
Nicely done! :mfinger:

Repped!
 

MrNewbie

Me Vs. WTF.com
1,669
55
112
#18
Blaze Daily said:
...tastes salty like pickled onions. I really gotta stop dropping tings like dis, fo real. Aha.

Btw...why do you all tink I 15 or summat? Y iz dat?

Y'know I really old - but tx for all tha compliments. Fo real. Any hunies in here? Ire!
translation:

Taste salty onions, I really gotta stop eating onions like this, for real. Aha (he starts thinking about the onions).
By the way, why do you all think im 15 or something, why is that.
You know im really old, but thanks for all the compliments. For real. Any webcam-girls here? I are (I am).
 

King Goldfish

Banned - What an Asshat!
811
0
0
#19
Blaze Daily said:
...tastes salty like pickled onions. I really gotta stop dropping tings like dis, fo real. Aha.

Btw...why do you all tink I 15 or summat? Y iz dat?

Y'know I really old - but tx for all tha compliments. Fo real. Any hunies in here? Ire!

Hey look, I dont own this place but we dont need 15 year old faggoted jailbait coming in here and making post that suggest they blew cock's for rocks.

No one wants to hear about your gay habbits of giving blowjobs in exchange for the taste of the White Dragon.
 

void

Banned - What an Asshat!
4,126
0
0
#20
MrNewbie said:
translation:

Taste salty onions, I really gotta stop eating onions like this, for real. Aha (he starts thinking about the onions).
By the way, why do you all think im 15 or something, why is that.
You know im really old, but thanks for all the compliments. For real. Any webcam-girls here? I are (I am).
correct.. except the last word 'ire' is mispelled and is in fact 'irie', which is patois for 'alright' as in 'i'm alright, are you alright?'
i used to live in england and lots of white boys talked like this.