WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, WTF.com is your new home.

Uh... hi?

Fossilized

Living under a rock
18
0
0
#1
Hi.
There ain't much you would or want to know about me... but seeing as this forum/website seems to let you be whoever the fuck you want.

Meh...

Welcome or Moonwalk for me.
 
4,149
1
0
#2
I'll pass on the Moonwalk. Welcome, now fuck off.
 
507
7
82
#4
I don't moonwalk. But, welcome to the sight, read the guide, and fuck off!
 

TwisT

Hooked on Rocks!
2,347
0
0
#8
Fossilized said:
Hi.
There ain't much you would or want to know about me... but seeing as this forum/website seems to let you be whoever the fuck you want.

Meh...

Welcome or Moonwalk for me.

Um...HMM.........
 

DIZNUTS

Ñúñ'§ þêG £ègGéÐ /\/\å±ëý
3,158
1
0
#9
TwisT said:
Um...HMM.........
you can do it Billy.....kick him in the hairy balls...
 

Stardust

Being naked just feels so a-peeling
6,696
2,615
287
#13
bnccoder said:
That's not love that's just Havok fingering your asshole.....

does he finger other assholes than yours?
 

bnccoder

Postaholic
2,479
0
36
#14
Sadly yes, he promised to quit, but I catch him with meh and DIZNUTS all the time.
 

Fossilized

Living under a rock
18
0
0
#16
Stardust said:
does he finger other assholes than yours?
Yea, i'm really special, i thought you would have figured that out by now.
But hey... i am special.
 

bnccoder

Postaholic
2,479
0
36
#17
Fossilized said:
Yea, i'm really special, i thought you would have figured that out by now.
But hey... i am special.
His wheel is spinning but the hampster is duct taped to the side.
 
507
7
82
#18
As my personal message *probobly says* (i dunno SOMEONE keeps changing it!) i like it up the ass... :happysad:
 

Stardust

Being naked just feels so a-peeling
6,696
2,615
287
#19
Fossilized said:
Yea, i'm really special, i thought you would have figured that out by now.
But hey... i am special.

yeah your special, just like everyone else ;)