WTF ... IS WTF!?
We are a collective of people who believe in freedom of speech, the rights of individuals, and free pancakes! We share our lives, struggles, frustrations, successes, joys, and prescribe to our own special brand of humor and insanity. If you are looking for a great place to hang out, make new friends, find new nemeses, and just be yourself, is your new home.

Yeah... ok

Hi there Im Mike and if it isnt ever so obvious.. ah yes.. i am a noob. i posted something in life sucks that maybe should have been put here but oh well.
ummm.. rock on!
hmmmm welcome i guess, did we really need to know your name? your nick was enough. anyhoo welcome, try not to shit up the place, thats my job!